lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Dom bilderna som jag la upp igen t.e.x "Detta är jag just nu"...

Av Sofie Dalén - 7 februari 2013 19:03

Hej, först tänkte jag säga något om bilden som jag la upp igår "Detta är jag just nu" Skulle bara säga att jag kan stava men på den appen på mobilen så kan man inte ha ÅÄÖ och jag tycker det ser konstigt ut om jag inte har något där, så när de kommer en bild där det t.e.x står "Hej hur mar ni?" så menar jag å istället för "a" men jag tror ni kan förstå vad jag menar :P Hoppas de iallafall. Aja Idag hade vi Nationella prov igen typ hela dagen! så tråkigt!!! Det hade vi ju i tisdags med om jag inte sa de. Efter skolan va jag med en av mina bffs:) Har inte hänt så mke mer! bye bye!<3 XX

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards