lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Hejj, 3 nationellaprov på samma dag?! Ushhh!!! :P

Av Sofie Dalén - 11 april 2013 21:04

Heej, Idag hade vi 3 Nationella prov, HELA DAN!! suuper ushh! Jag tänkte gå och lägga mig tidigt i går för att jag skulle orka med skoldagen idag med alla prov. Fast jag gick ändå och la mig ganska sent igår ändå... -.- dumma mig! Jag va as trött när jag vaknade idag! D: Men jag va ju tvungen att gå upp. Imon ska vi typ bara ha matte sen ska vi iväg och typ kolla runt lite. Så de kommer ju vara roligare hoppas jag! Man slipper ju allafall alla vanliga lektioner och de gillar jag!♥ Hoppas ni gillar de ni läser på min blogg, Jag har tänkt att jag ska försöka blogga varje dag, men när jag inte har gjort någonting så bloggar jag för då e de ju inte kul att läsa för er eller hur? om jag liksom bara skriver : hej idag har jag inte gjort så mycket har inget mer att skriva nu så hejdå..

Men jag ska försöka skriva något intersant varje dag för jag vill behålla alla läsare jag har och jag vill få flera:) Aja ses snart igen hoppas jag ~SofieMalik♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards