lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Skolväska :)

Av Sofie Dalén - 19 augusti 2013 07:08

GodMorgon! Hur har ni det? Vilka börjar skolan idag? Jag börjar i morgon, för er som redan har börjat, när började ni? och vad tyckte ni om första skoldagen? Jag ska börja 8.00 och slutar typ 3... ORKAR INTE BÖRJA SKOLAN IGEN! D: Första dagen går jag till 3 asså varför så länge första dagen just? Men vi kanske slutar tidigare andra dagen, hoppas de... :3 Idag ska jag nog bara vara hemma med hunden igen, men lite senare på dagen ska jag åka och köpa en skolväska, och Chica ska kanske simma igen. Vad har ni för skolväska? Vilken klass börjar du i? Jag börjar i 7:an men det vet ni nog tror jag har sagt det innan :) Här kommer en rolig "One Direction" video ni har säkert redan sett den men jag ville lägga ut en video och då fick det bli denna videon denna gången :) 

Innan jag slutar detta inlägg ville jag bara säga, när jag ser på tv:n och One direction reklamen för This Is Us kommer så typ dör jag och igår kom den hela tiden! så jag typ dog många gånger igår, jag vill bara skrika när jag ser den reklamen lika så när det kommer rekalm på spotify om one direction... Är jag ensam om det eller? :3 hehe förlåt om du tycker jag är konstig (om du tror det förlåt) nu bara för att jag skrev detta men jag tror inte jag är ensam!! :D så Komentera om du också är som jag xD 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards