lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Chica simmade! :D

Av Sofie Dalén - 19 augusti 2013 18:10

Jag är jätte stolt över Chica nu, hon simmade, hon kunde inte simma innan för hon hade aldrig gjort det :/ men nu är det andra gången hon simmar och hon klarade det idag, första gången gick det inte jätte bra men hon försökte ju :) Hon va så gullig när hon simmade, jag tog lite bilder kan kanske lägga ut dom sen om jag kan ta bort lite från bilden ska se om det går :) som jag sa innan ska ni få några bilder men jag har inte fixat någon bild på min väska och jag ska fixa bilderna på chica innan jag ska lägga ut dom om jag ska lägga ut dom... så ni får en annan bild :3  för får ni en söt bild på Zaiiiiin <3 xx Kraaaaam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards