lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Spanska :3

Av Sofie Dalén - 21 augusti 2013 16:04

Heeej, Hur har ni de? Idag när alla klasser 7-9:an va på skolan va det jätte många, och väldigt pinsamt som jag sa igår kollade typ alla på oss... :/ Idag hade vi matte, biologi, idrott, och info och spanska :3 vet inte riktigt om det va den ordningen men det spelar väl ingen roll? :) Det roligaste va spanskan, de va jätte kul, jag har ju varit i spanien 3gånger och jag tycker spanska är ett intressant språk :3 Vi lärde oss lite nya ord och så jag kan redan lite men det vår lärare sa idag kan jag skriva här: Hola=Hej Gracias=Tack de nada=de var inget la abuela=mormor/farmor el abuelo=morfar/farfar här fick ni några ord, vi lärde oss mera ord men orkar inte skriva alla så ni fick bara några :3 

 
 
Mrs. Tomlinson

Mrs. Tomlinson

22 augusti 2013 15:59

Hola! Me llamo Rakel! (stav... ja det är allt jag kan... eller jo, vad kalls du? kan jag oxå men jag vet ju att du heter Sofia så det var ingen ide att säga..)
Hade min första spanska lektion igår :D Ska ha nästa i morgon!

Puss Och Kram! ;D xx <3

http://www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

Sofie Dalén

22 augusti 2013 21:52

Hola, Me IIamo sofie ;) okeej vad kul :3 jag heter faktiskt sofie, men nästan :3 ♥ Jag hade min andra spanska lektion idag och min tredje imon :DD
Puss & kram!♥ xxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards