lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Skype :3

Av Sofie Dalén - 25 augusti 2013 12:21

Halloooj! Sitter och skypar med en av mina bff's och spelar något konstigt spel :D Hur har ni de? Idag ska jag nog bara slappa framför datan och kanske åka till min farmor och farfar lite senare. Jag har fått en låt i huvudet och den vill inte ut.... xD fast den är bra så det är lungt. Men asså när man får en dålig/jobbig låt på hjärnan är det suuper irriterande, är det bara jag som tycker det eller? tror inte jag är själv om de faktiskt. OMG OMG OMG OMG OMG PÅ ONSDAG SKA JAG SE PÅ "THIS IS US!" JAG LÄNGTAR SÅÅÅ HIIIMLA MYCKET OCH NU ÄR DET SNART ONSDAG!!!! OCH PÅ TORSDAG FYLLER LIAAAAM 20 ÅR!!!!!!! :3   Här får ni en gullig bild på Leyuum ♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards