lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

Suuper trött och ont i huvudet... :/

Av Sofie Dalén - 26 augusti 2013 21:17

Heej, Idag har jag varit jätte trött typ hela dagen men jag blev tröttast i mitten av dagen när vi skulle ha so i 2 Timmar! Jag typ satt och va super nära på att somna under dom timmarna. Nu har jag varit ute med min kompis vi va ute och pratade lite och hon hade också nästan somnat på so:n haha jag är inte ensam iallafall vilket är bra I think :3 (Jag har tänkt att skriva lite svengelska jag vet dock inte hur mycket men lite då och då så om ni ser jag skriver på engelska så är det så och du har inte blivit galen xD jag pratar väldigt mycket svengelska IRL så de är därför jag bestämmde mig för att göra det här också :* Aja hoppas de är okay) Sorry för att jag lägger in en till teenager post men denna passade bra till inlägget så hope its okay :3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards