lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Trött...:/ Gympa..:/ This Is Us! :*

Av Sofie Dalén - 27 augusti 2013 16:00

Heeeeeeey, När slutade ni idag? Jag slutade typ halv 3 och kom hem typ halv 4. Just nu sitter en trött tjej framför sin data och bloggar. Och I morgon ska jag se This is us!!!!!!! Jag kan inte förklara hur mycket jag längtar!! :DD Är det någon mer som ska se den imorgon? Komentera såfall :3 Snart ska jag gå och kolla efter skor, mina convers är helt sönder så jag måste ha nya innan imorgon... Imorgon har vi gympa och jag orkar verkligen inte med gympa... Men annars kommer nog morgon dagen bli hyfsat bra, vi ska ha spanska och det är super kul :3 Blir ingen bild just nu men senare kommer dagens Teenager post :) Ses senare ha de bäst nu :* Kraaaam 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards