lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Fruktsallad + Ny omröstning :3

Av Sofie Dalén - 1 september 2013 20:03

Halloj, Nu har jag varit i affären och köpt lite frukt och saker för jag har tänkt att göra fruktsallad, både nyttigt och gott :) kan kanske ta kort på den sen men som det ser ut just nu går det inte för min mobils kamera fungerar inte och inget på min mobil funkar längre, aja kanske kan få låna en kamera vi får se. Innan jag ska säga hejdå vill jag bara säga att jag har gjort en ny omröstning och skulle bli glad om du kunde välja något av alternativen där :) hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards