lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

God morgon alla glada:3

Av Sofie Dalén - 8 september 2013 10:06

Jag har varit vaken i typ en timme och kollat på bilder, så jag tänkte lägga ut några av dem här :)

 
 
Ingen bild

Paula

8 september 2013 16:30

Hej! Du har en jätte fin blogg.
Har några frågor!
1. Hur kom du på namnet till din blogg?
Är du en Directioner?
Hur gör du så att det blir en morot som mus?

Sofie Dalén

8 september 2013 17:28

Heej, tack så mycket! 1. Jag va rättspsykiatrin liten och konstig (jag säger inte att jag inte är konstig längre haha) när jag hittade på namnet så vet inte riktigt! Jag gillade att säga lol så kanske därför jag skrev "loliga" haha ja jag är en directioner för alltid! Dom har räddat mig ! Jag har en länk men kan inte skriva länken just nu, jag är inne på min mobil och skriver men jag kan försöka hinna att lägga ut den på bloggen sen, men jag tror jag att jag har svarat på det i en annan kommentar också så om du vill kan du leta där så länge :3 kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards