lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat!

Av Sofie Dalén - 10 september 2013 19:22

Nu när ni läser rubriken tänker ni nog "asså hon har lagt ut dagens teenager post varje dag.. Hon har ju bloggat" såfall om du tänker det så säger jag bara, ja de har jag gjort men jag har inte skrivit så mycket under dem senaste dagarna... Och förlåt för det! Jag har inte haft ork... Men nu har jag en rolig sak (för mig) att berätta så jag tog mig tid för att blogga ett litet inlägg :3 idag har ett av mina one direction skal kommit och jag är super lycklig! :3 jag beställde ett med hela gruppen och ett med bara Zayn, hela gruppen skalet kom idag, jag satt i soffan och pappa in med skalet i handen och jag typ skrek... Förlåt om du tycker det låter konstigt.. Men aja, hur har ni de? Dagens teeanger post kommer senare men snart :3 vi ses

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards