lillalolligamig

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Dagens Teenager post :3

Av Sofie Dalén - 17 september 2013 17:34

 
 
Ingen bild

Paula

17 september 2013 18:57

Varför bloggar du typ alldrig? :/
Gillar att läsa din blogg. men inte kul när du inte bloggar ofta. du tappar nog läsare!

Sofie Dalén

18 september 2013 21:19

Jag får typ inga komentarer och då är inte kul att blogga :/ jag vet, jag ska bättra mig på att blogga. Jag vet att jag tappar läsare och de gör mig ledsen, men om jag börjar blogga mer kan ni väl kommentera mera? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Dalén - 28 september 2013 21:49

Hej! Sorry att jag inte bloggade idag eller igår, men igår orkade jag verkligen inte alls och idag har jag inte orkat heller:/ har ont i huvudet och är ledsen och jag har typ tänkt väldigt mycket och de är jobbigt! :/ aja nu bloggar jag och de är väl...

Av Sofie Dalén - 25 september 2013 18:22


Presentation


Hej, Jag är en glad tjej på 13 år :) Jag älskar one direction och min hund :)Hoppas du gillar vad du läser och hoppas du stannar här :3

Du är besökare nr:

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kategorier :3

Omröstning

Vem gillar du mest i 1D? :*
 Zayn :*
 Harry :*
 Louis :*
 Liam :*
 Niall :*
 Vem kan välja? :*

Sök i bloggen

:3

Klockan

Statistiken

Mutach

Black Moustache
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/food/foo-5/foo429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

carrrrrrrrotts

Carrot

Ovido - Quiz & Flashcards